RETUR BILETE:
- a) un bilet cumpărat la un eveniment care va avea loc nu mai poate fi returnat.
- b) un bilet cumpărat la un eveniment care a fost amânat (ca data și/sau ca ora) sau căruia i s-a modificat locația sau a avut modificări de invitați (retragerea unui invitat față de cei anunțați inițial) se poate returna în următoarele condiții:
– E-ticket: (bilete achitate online și primite via e-mail) se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@clustertec.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui în contul din care a fost achitat, in 14 zile lucrătoare DUPĂ data la care evenimentul va avea loc.
- c) un bilet cumpărat la un eveniment care a fost anulat se poate returna în următoarele condiții:
– E-ticket: (bilete achitate online si primite via e-mail) se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@clustertec.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui în contul din care a fost achitat în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de retur.